Norrlänningar är snygga!!! :O

Halloj igen!

Nu har man jobbat färdigt för idag... 22:00 så sprang jag ut till cykeln och var på väg hem!

MEN! Idag kom det in två norrlänningar till mitt jobb ( säger butik ) och skulle köpa lite kaffe... så står jag och retar min kollega genom att kasta pappersskit på honom...
Så kmr det en skiit snygg norrlänning i sånna här... "arbetar/reflex" kläder och ba: Du gillar att städa va?
Haha sen var det lite mer som hände där men han var sjuuukt snygg.
Han ville tydligen också att jag skulle bjuda på kaffe... hm... haha.

I alla fall... så körde han tydligen någon slags lastbil och gissa vem man möter på vägen hem när man är ute och går med hunden? Jo han, haha. Lite fult.

Dagens damp inlägg haha!


Kommentarer
Postat av: sanna

haha alla killar i norrland är snygg ;) eeeh nää... men många iaf ;D haha

2010-07-27 @ 15:09:03
URL: http://blueharvestmoon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0