Bara tre dagar kvar...

Nu ska jag bara jobba i tre dagar till... sen så har mitt officiella sommarlov börjat!
Har jobbat sen lovet började fram tills nu. Visst det är as gött med pengar men... det är sommar!
Så för att riktigt fira mitt slit så ska jag uppgradera lite inom det tekniska haha :) En ny skrivare och ett par högtalare kmr sitta fint... till den NYA datorn haha.
Sen blir det nog också lite nya kläder och sånt "onödigt". Haha.
Kanske skulle investera i en tv att ha på rummet... kanske det. Eller?

...

Jaja men annars har dagen varit ganska hyfsad, gott med regn och rusk efter all värme! Jobbet var nice, inte så mycket att göra så jag och min kollega pratade mest om allt möjligt. Uppgifterna var ju gjorda på ingen tid alls!

...

Har också fått upp kontakten med en gammal släktning i Danneland :) As kul! Har inte sett människan på flera år. Tror det är runt... 12 år kanske? Hemskt så fort tiden går...

Men i alla fall, som ni märker så har jag för första gången gett mig in på det här med bloggandet på riktigt. Kul men vi får väl se hur det går. Jag lovar ingenting för förra gången så sket det sig ju helt. Men ska försöka.

Ha det så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0